Måste duscha innan någon dör

något jag tror ni skulle vilja se är pappa när han tittar på skidor. rak i ryggen, SPÄND, utstående ögon, framåtlutad och så kommenterar han nåt som är fel eller rätt var tredje sekund.

"Lydia... jag blir så nervös! ÅK ÅK ÅÅÅÅÅK!".

det är ju så fruktansvärt tråkigt. lika tråkigt som jag hatar när någon pillar eller tar mig i håret. dör inombords och ryser när folk frågar "får jag känna på ditt hår?". ändå säger jag ja. alltid så himla snäll och tar andra före mig.







kan inte bestämma mig för om den här jackan är helt okey eller om den bara är ful. ska man kasta den?
svara SNÄLLA rååå kom igeeen bidra med lite hjälp.


Kommentarer :

#1: Anonym

jo men den funkar!

skriven
#2: Anonym

kasta!

skriven
#3: Anonym

HAHAHA

skriven
#4: Anonym

spara den lydia!

skriven
#5: jennybengan

ha den uppknäppt med en snygg lång halsduk och vik upp ärmarna på den! då händer de grejer vettu

skriven
#6: Anonym

haha den är jääääääätteful uppknäppt.

skriven
#7: celina din bästa kusse!<3

Den fick du av Jouline va?:D



Den är jättefin på dig!<33:D

skriven
#8: Anonym

nej jag har en likadan

skriven

Kommentera inlägget här :