Jag är så bra

ska jag berätta det pinsammaste idag? ja.

var på Östenssons med mamma. asså jag är JÄÄÄÄMT där har till och med fått det bekräftat det av personalen! när jag stod i kassan en gång sa tanten med glasögonen och det tråkiga håret "du är här ofta du".

"hehe...ja (OCH??!!!)....".

men i alla fall. stod vid en del där det fanns så kallade färdigprodukter. typ kycklingsallader, baguetter osv. så låg det en macka där som såg så jäää*la äcklig ut att jag skulle kunnat ha förväxlat den med en påse skit. så jag sade det, till mamma, "kolla VILKEN ÄCKLIG MACKA hahahahah". tog upp den och vände mig om för att visa den.

nae mamma var inte där. utan en kille runt 30.

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha fast NU är det hysteriskt roligt! KOLLA VILKEN ÄCKLIG MACKA. gjorde väl hans dag.

nu vill jag bara att halv åtta ska börja. pga missförstånd ska jag ha det på torsdag istället för fredag förresten.


Kommentarer :

#1: almis palmis

JAG VILL DET MED BABY

skriven
#2: Anonym

HAHAHA, lydia!! :D Torsdag, ajemen!

skriven

Kommentera inlägget här :