Halv åtta hos MIG







förrätt: Morotspaj med cream cheese



huvudrätt: Lydias flygande Jakob
kolla vad fint jag gjorde riset.



efterrätt: cheesecakeglass med färska bär.

MUNORGASM MUNORGASM MUNORGASM. ni MÅSTE göra det där. alla älskade den.
"bara efterrätten var ju en tiopoängare" sa Sofie när hon skulle skriva ner vad hon tänkte ge mig. Emma slickade rent sitt glas tre gånger och till och med Alma (hela vår existens mest kräsna varelse) tyckte om det.

kan ge ut recept.







där fick ni se en liten del av vårt hus också! visst är det färgglatt ehe ehe??? ....







är faktiskt nöjd! och tack mamma för du diska<3<3<3

jag har inte gjort franskan slog det mig nu.
slash careface.

Kommentarer :

#1: Anonym

Bästa munorgasmen någonsin, SÅ ÄCKLIGT GOD!!!!

skriven
#2: M

Skriv receptet lyddan, seer göörgod ut :D

skriven

Kommentera inlägget här :