Fotboll i vinden

dagens diss: daimstruten

kommer ihåg när jag gick på trojan och glassen kom till caffis när sommaren närmade sig.
det fanns nogger, piggelin och dajmstrutar. jag köpte oftast daimstruten tills en dag då jag kom till underfund med att det inte ens var gott. VAR ÄR KULORNA ASSÅÅÅÅ? typ EN i varje. enda värda är slutet på struten där det finns choklad. den här glassen är överskattad och inte god. SÅ.

snart ska jag cykla iväg på fotbollsträning. hektiskt liv ju, och franskan ligger här i soffan och stör mig. har "bara" druckit tre muggar kaffe idag också.

OOOOH! SÅG SPINDEN I MORSE!!!!!!!!! precis innan jag skulle gå till bussen. den hade lyckats ta sig upp för källartrappen. värsta skulle va om den bestämde sig för att lägga sig i en utav mina skor eller nånting.

 

Kommentera inlägget här :