Fisken som jag låtsades hata






hos Sofies farmor så ni inte tror att vi har en sån där tantig vägg hehehehehehehehhe skoja. inte. 

kom förresten på den roliga händelsen nummer två som ägde rum igår. det var att jag försökte blinka med cykeln när jag cyklade. tänkte att jag åkte bil!

sen kom jag också att tänka på när man var liten och inte fick tycka om viss mat i skolan. torsken t.ex. som serverades när jag gick på mellanstadiet var inte tillåten att tycka om. i alla fall inte av killarna och en del av tjejerna. man var töntig om man åt den, och det var jobbigt för jag älskade nämligen den där fisken... i hemlighet då förstås.
låtsades alltså hata något jag älskade. FY VAD DUMT. STÅ FÖR ERA ÅSIKTER KÄRA BARN. 

mamma sa nyss att det sitter en grotesk spindel i källaren på väggen och jag ska gå ner dit nu och se ifall jag vågar ta kort på den!  

Kommentera inlägget här :