Chokladboll





skillnad på att gå ut och gå med pappa kan man säga. skulle jag beskriva mina familjemedlemmar med passande smeknamn såhär lite spontant skulle det nog bli följande:

Vincent: familjens latmask. behöver jag ens motivera nej tänkte väl.
Mamma: familjens gud. inte så att hon har makt över oss utan mer på ett, eh, kristligt sätt. kan man säga så? är aldrig arg och fixar allt jämt.

OKEJ STOPP. mamma kom precis NU hem från Linköping, och det första hon gör är att springa ner hit och ge mig den här:



JAA-AAA jag tog kort på den för en minut sedan.
godaste chokladbollen som vanligtvis bara finns på min Debbies café på somrarna men nu hade hon hittat en.

sa ju att hon är gud. detta var som ett svar på en bön.

Pappa: familjens (världens, universums, OÄNDLIGHETENS) knäppskalle. asså. ni skulle bara veta.




Kommentarer :

#1: Totte

Dn pappa är den coolaste snubben jag har sett. Har ju inte träffat han än, men men.

skriven

Kommentera inlägget här :