Är trött vill sova

bra att jag inte hade kommit ihåg att vi skulle ha löptest ikväll för då hade jag gått och bekymrat mig över det hela dagen.
jag hatar HAtar HATAR att springa SPringa SPRINGA!

i min dröm inatt sprang jag jättemycket. blev jagad av vakter som skulle sätta mig i en elektrisk stol. detta är nog för att jag har kollat på Prison Break. lät mamma kolla på ett avsnitt förut innan jag åkte till träningen och när jag kom hem hade hon blivit fast sa hon och önskade att få se mer. för andra gången idag tycker jag att INTRESSEKLUBBEN kan anteckna flitigt.

hur orkar ni med mig? jag gör ungefär EXAKT samma saker varenda eviga dag. jag ska aldrig mer skriva att jag ska till skolan. ni vet ju att jag ska det. skoja. är lite sur bara över engelskan och franskan och så.

Kommentera inlägget här :