15.30

jag har varit så in ur helvetiskt perspektiv ROLIG hela dagen och självklart går det inte att återberätta här. ni skulle tycka jag var tråkigast i världen.

aj min rygg. verkligen värk. hehehehehe KOLLA! ROLIG!

stör: på engelskan ibland brukar jag räcka upp handen och ge förslag på vad jag skulle vilja göra mer på lektionerna. idag frågade jag om vi inte kunde leka sitta-på-bordet-leken. alla sitter på bordet och sen utmanar två och två varandra genom att översätta ett engelskt ord till svenska eller tvärtom och den som förlorar får sätta sig ner och tillslut är det bara en kvar och då vinner den blablabla tror ni fattar.

frågade alltså, och då sa Klein "JAJA LUGNA NER DIG LYDIA". och så säger han jämt. ger ju bara lite förslag. står det liksom inte typ i lärarbibeln att man ska lyssna på sina elever?

dags för Prison Break.

Kommentera inlägget här :