Kom igen Lydia

någon gång i sommar ska jag till Liseberg och våga åka... Bergbanan i alla fall.
NEJ JAG HAR INTE ÅKT DEN. är för rädd. varje gång jag sitter i en karusell och den börjar åka uppåt önskar jag att jag vore död.
finner den här karusellrädslan så himla tråkig. VILL ju inte va feg och höjdrädd och tönt. fattar bara inte vad som är kul med den där pirriga känslan i magen. obehaglig.

hittade en sida i min anteckningsbok där det stod mål för 2011. måste ha skrivit den i vintras. HAHA. kolla:

- klappa en ko

den fattar inte jag? vad är det för respektigt med det liksom.

- sjunga mer

- lära mig åka longboard - aha aha! snart mission complete på den!

- åka nån farlig karusell

- skaffa pojkvän

vad kul det vore om jag uppnådde det här innan årets slut.



saknar Jenny.

har ni tråkigt ikväll förresten eller varför läser alla min blogg?

Kommentera inlägget här :