23.44

hemma orkar inte sova.

så jag sitter och lyssnar på Mad world igen. gjorde ofta det när jag var "liten". hörde på den och satt och grät. haha. antingen den eller Theme from Titanic instrumental.

varför?

för det är normalt. ibland har man några ton lip i sig. hade det nu. för att jag vet inte.
för att jag känner mig misslyckad fast jag inte är det. jag vill skriva en bok fast jag inte orkar. jag vill ha pengar men orkar inte jobba. jag jobbar ändå och blir TrÖtTaSt. jag vill kunna åka longbard som min kompis William men det kommer aldrig gå (jowrå). jag vill sjunga för människor utan känna obehaglig nervositet men lär mig aldrig eftersom jag inte sjunger regelbundet.
jag vill bli kär men det händer aldrig helleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.

varsågod för mina töntiga tankar denna kväll! klassträffen var bra annars.

Kommentera inlägget här :