Nothing but love for you



hejsansvejsan.



vi fick ny lärare idag. hon verkade vara mycket trevlig och angenäm faktiskt!

började morgonen med att duscha vilket inte är vanligt. gillar det inte för man mår bara så dåligt när man måste gå ut ur den.
kokade mannagrynsgröt och te, tittade på nyheterna och Pål Plutt. var väldigt seg av mig och när klockan slog sju hade jag inte ens klätt på mig. måste gå fem över. hahahann ändå.

skolan sög.

nu har hemtelefonen ringt i minst fem minuter! ingen är hemma förutom jag och då brukar jag inte svara eftersom det aldrig är mig man söker. men om det går längre än fem minuter så vet jag att det är mamma eller pappa för DE VET att jag ÄR hemma och att jag ALDRIG svarar och DÄRFÖR lägger de inte på. de retas. nu springer jag. 

japp det var mamma och det enda hon ville var att fråga om det var okej att hon köpte choklad till fika. det klart det är okej. förr i tiden fick man minsann nöja sig med det man fick bara för att man inte kunde ringa på dirren ifrån affären. I AM A SPOILED GIRL. 

Kommentera inlägget här :