Saknar er

morgonens konversation. jag, farmor:

J: ska jag köpa grädde?
F: jaaaa köp en med skruvkork på.
J: aaa okeeej fem deciliter eller?
F: nej nej, 0,5 liter ska jag ha.

hih. JAG GICK UT TILL BILEN. så himla dum. Pappa och Vincent är och handlar.

försök att förstå hur mycket jag vill hem! fast ändå så har nog den här turen till farmor varit den mest händelserika om man jämför med andra gånger. träffat stockholmare! vad gör sådana här?
 
och ni ska äta farmors mat. heeeeelt sjuuuukt. munorgasm.

jag får inte gå ut på kvällarna. eller inte själv i alla fall. knappt på dagarna heller.
det kan gå omkring älgar, rävar, björnar, harar och andra äckliga grejer precis utanför huset.

det är asfint på dagarna. speciellt när solen skiner. inte ett enda märke i snön och frosten på träden glänser som diamanter. mycket sevärt, och det är kuwwwl att gå på promenader i skogen och åka skidor. se så mycket positivt det finns!

nu ses vi nog inte förrän imorn. för då åker vi HEEEEEEEEEEEEEEEEM yep yes göddigT.
tänk att det går att längta till Skänninge så mycket. puss.


Kommentera inlägget här :