Oj vad snabbt jag skrev

just nu funderar jag på om jag ska duscha håret ikväll eller om jag göra det i morgon istället. kan tänka på sånt hur länge som helst och sen blir klockan så sent att jag skiter i det och nästa dag ba varför duschade jag inte håret föööööööööööööööööööööööööör.

såg nyss sämsta filmen i mitt liv. jag kunde lika gärna ha pluggat glosor. man fick inte veta slutet, elle, så kan det ju va men man fick inte ens nån ledtråd om hur slutet skulle kunna ha varit. SKIIIIIT nu har jag slösat tid.

efter träningen gick jag och handlade och när jag kom hem hade tydligen pappa också handlat. exakt samma saker dessutom. nu blir maten möglig.

och så är jag så trött fastän klockan bara är tio i sju. tänk om jag skulle lägga mig NU. vilken pigg och ny människa jag skulle vara i morgon då.

Kommentera inlägget här :