Nervopervo

jag har idag skadat mig på tre olika sätt.

1. på idrotten. Linn och jag skulle köra skottkärra och när jag hade som roligast råkade hon på något vis tappa mig. senare på franskalektionen upptäckte jag att jag blödde i huvudet. typ samma ställe som jag tappade duschkranen igår.  

2. på svensaaaaaaaan. Kreese slog så hårt han kunde på min hand. sa att han fick ta i men visste inte att han skulle va så stark. kan inte ta på den.

3 och nyss bet jag mig i kinden. kul att det gjorde ondast av allt.

jag ska alltså spela cup ikväll om någon hade råkat att inte fatta det. kanske gör en update på min iphone om jag skulle ha lust.
aldrig.
jag blir så nervös! jag mår ILLA för att jag är nervös. vad är det för tönt.

och nu slog det mig att jag inte bar på en enda läxbok idag när jag gick hem. sådana stunder ska man ta vara på.

Kommentera inlägget här :