Minnen

suttit och tänkt jättelänge på vad man kan skriva och då kom jag plötsligt på idén att berätta lite barndomsminnen Jag och Jouline har tillsammans:

1. när det började brinna i Joulines hus. det var mattan i hallen om jag minns rätt. vi var jätterädda. vi sprang ut, började hoppa och skrika och jag kom ihåg hur jag typ formade bilder i huvudet av att hela huset skulle brinna ner och att Titus (deras dåvarande hund) som var kvar på övervåningen skulle dö.

2. när Jouline LOVADE att hon skulle vakta när jag gick på toa på IKEA för jag vågade inte låsa dörren men så gjorde hon inte det och så kom det in en man och jag satt där hjälplös och totally exposed.

3. när Jouline avslöjade min första kärlek för vår kusin Jakob. jag hade berättat för Jouline att jag var kär i en som gick i min klass och det var TOPPHEMLIGT. hotade typ med att om du säger det här till någon tänker jag aldrig prata med dig mer! så gjorde hon det och jag blev så in i helveteeee arg.

4. när vi dansade till Spice Girls på Skänninge Marken och hade en mössa på backen så att folk kunde lägga pengar i den. hahahahahahahahahahahahahahah. fick typ 7,5 kronor sammanlagt.

5. när vi lade bomull innanför tröjorna på valborg år 2003, kanske? snyggt.  hade inte fått köpa våra första bhar än.

6. när Jouline tog sönder min absolut finaste barbiedocka någonsin jag älskade den mer än min första nalle Osvald förstår ni hur arg jag blev då!

7. när vi lekte med mitt lego hemma hos mig och jag alltid skulle ha de finaste sakerna. jag tog: dubbelsängen, den finaste dockan, all god mat, det bästa taket och alla bra byggsaker. ville ge igen för barbiedockan och avslöjandet av min första kärlek.

Kommentera inlägget här :