Jag är braaaaaaa

känner varför-har-jag-inte-pluggat-ångesten krypa uppför ryggen.
man kanske skulle ta en hel vecka då det fullständigt är förbjudet att skriva om plugg i bloggen! undrar hur många fler läsare man skulle få då, och hur många färre inlägg man skulle skriva.

en grey. för ungefär ett år sedan lärde jag mig Bellas Lullaby på piano och jag hade glömt bort det men kom på det idag när den plötsligt ploppade upp på spotify. ba JUST DET DEN LÄRDE JAG JU MIG EN GÅNG! så gick jag till pianot. det tog ett litet tag innan jag kom på hur den började men sen ba flöt det. det satt i muskelminnet! fortfarande kvar efter ett helt år. är det inte lite coolT?

ikväll är jag inte lika trött som jag varit den senaste tiden och det oroar mig lite. det kanske vankas en sån kväll då jag ligger och stirrar i taket till klockan tre.

Kommentera inlägget här :