En sådan händelserik dag!

hahahahahahaha.

Vincent är ju sjuk och därför bad mamma mig att gå och handla lite saker samt låna några filmer så han inte blir sjuk av tråkighet också. hahaha LÄS MIN HISTORIA: ute är det svinhalt. alla går och trippar.
gick därför på vägen nästan hela vägen. förutom gatan innan gatan där mitt hus ligger. då gick jag upp på en trottoar. koncentrerade mig intensivt för att inte halka samtidigt som jag bar på en tung påse med mat och filmer.
plötsligt ramlar ungefär ett ton av snö/is ner från hustaket bredvid mig. jag lovar det var lätt inte mer än en halvmeter ifrån att hamna på mig. blev helt stel och pissrädd. SÅ NÄRA!

bästa nära-döden-upplevelsen jag haft.

Kommentarer :

#1: Anonym

du var så jääävla grym när du var liten, lite avis. tur att du inte dog så vi ses på tisdag :D:D:D:D:D

skriven
#2: bästishedda

du var så jääävla grym när du var liten, lite avis. tur att du inte dog så vi ses på tisdag :D:D:D:D:D



skriven
#3: Anonym

VET. du e grym med. täck för i fredags! TAGGA SKOLA.

skriven

Kommentera inlägget här :