BAJSBLOGG

P: skulle du vilja följa med på ett äventyr?
L: vart?
P: jag tänkte vi kunde ta en pappa och dotter dag och dra iväg och åka skidor i Kisa.
L: ao visst.
P: JAA! då ska jag bara fixa skidor. det är så spännande att koka varm choklad på morgonen och sen sticka iväg som att man ska rymma någonstans. 

min pappa är ett barn i sinnet. men vad glad jag blev! var längesen vi gjorde nåt tillsammans. 
var det roligaste jag hade o komma med... ibland är det liksom lite utmanande att komma på vad man ska skriva om. 

fick ett cutiesms från min kusin på den dödstråkiga musiklektionen. han ba hej ja ba vad vill du då skrev han nae jag ville bara säga hej till min underbara kusin. sånt värdesätter jag. allt lös plötsligt upp. 

FICK DÉJÀ VU!!!! NU. jätteelängeee. det betyder förresten redan sett på franska. 





 

Kommentera inlägget här :