22.23

jag vill så mycket men gör ingenting. stuck here aloooooooone!!! i min fantastiska soffa.
typ SJUNGA. asså, jag sjunger jämt och vill sjunga för andra men det vågar jag inte.

jag är bättre på låten nu. tycker faktiskt Thomas borde tycka jag är fett engagerad som har suttit och lärt mig själv på youtube. den är faktiskt svååååååååååååååååååår.
och jag hatar faktiskt musiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik. i skolan. vill bara hoppa av varje dag.

jag vill gå kursen där man lär sig teckenspråk.
vill kunna franska flytande fastän jag hatar lektionerna och läxorna.

och jag vill, kunna laga mat utan recept! typ det här och det här slänger vi i så blir det nog bra. och så blir det det.

Kommentarer :

#1: Anonym

jag vill gå fler teckenkurser, det var svinkul!

Och, du är kung om du lär dig låten. Hihihuhu

skriven
#2: Annica

vill också kunna göra det. ;)

skriven

Kommentera inlägget här :