Älskar min svarta mjuka tröja

nyss funderade jag på:

- hur olika liv alla människor har och hur olika alla tänker. det brukar slå mig speciellt när jag är t.ex. och handlar och ser alla olika människor omkring mig som man inte vet ett skit om.

- vad andra tycker om mig. hur mycket folk har pratat/pratar om mig, hur ofta folk tänker på mig eller hur stor roll jag spelar för andra.

- vad är meningen med livet?

det sista var bara ett skoj! så fånig är jag inte.

känner mig dåsig, slö, gäspig och kraftlös. JAG ÄR BESYNNERLIG. det kan gå många dagar då jag har ett dilemma att inte kunna somna på kvällarna. eller om nätterna om jag ska vara specifik.
men jag är fortfarande alert på dagarna efteråt. men sen kommer det en gränslinje då kroppen typ gör inception elleNÅT. 
idag är en sån dag. om jag lägger mig ner nu skulle jag med säkerhet slockna omedelbums.  

PS. jag har druckit fyra muggar kaffe och det är inte bra.

Kommentera inlägget här :