Åååååååh

ser på usel film. det är för mycket kärlek i den. killen är för snygg.
efter skolan när jag har worlds best job måste jag åka nånstans så jag blir kär och flickvän.

SABINA?! DU BRUKAR VÄL HA ETT SOFFHÖRN LEDIGT? Stockholm är ju ett utomordentligt utmärkt ställe. man ruttnar här. jag vill ha nya människor! jag brukar tänka ibland när jag är ute och ser någon som KANSKE skulle kunna vara en trevlig prick och KANSKE till och med jordens skönaste människa att, vad synd att jag inte känner honom/henne! JAG är ju världens roligaste människa också. vi skulle passa.

när jag konfirmerade mig hade jag miljoner fördomar om människorna på det där lägret. min första tanke var på ett ungefär att jag kommer inte hitta en enda godtycklig vän här. dömde utifrån utsidan vilket är idioti.

en vecka gick och jag hade plötsligt fått nya bästa vänner. grät ett medelhav och fick panik när det var dags att åka hem.
ASSÅ. vi måste träffas igen. det är ju slöseri.  

tänker såhär i skolan ibland också. hur jäkla lika alla måste va jämt. det är som flockar. hur lätt som helst att para ihop vänner med vänner.

nu gav jag mig själv en kick. ska skriva ett privat meddelande till bortglömda vänner på facebook NU och säga att jag faktiskt vill träffa dem.

Kommentarer :

#1: Sabina

Självklart självklart självklart Lydia står det alltid en soffhörn ledigt där det skulle passa perfekt med en Lydia!! Du är alltid välkommen hit!!

Flytta in hos mig så har vi roligt hela tiden, skrattar, lever livet och gör Stockholm osäkert!! Väntar på dig!! <3

skriven

Kommentera inlägget här :