Lista

du heter: Lydia

smeknamn: Lydde, Lyddan, (klamydia) Lydiana när jag var liten av mormor. Vaggan ( - vaggelyr) 

låt som du blir ledsen och sörjer till: oj vad svårt! måste komma på nån låt jag lyssnat på under en tid jag varit mindre glad. lyssnade mycket på Hurt med Christina Aguilera när min farfar hade dött. blir depp av att höra den. 

beroende av: ingenting. i alla fall inte seriöst. mackor kanske. 

vem behöver du mest just nu: men åh jag vet inte. INGEN. faktiskt. är ganska bra på att stå på egna ben. annars mamma och mina vänner. 

vad tror folk om dig: jag har ingen aning. skulle vilja veta dock. tror att folk tror att jag är så som jag INTE ALLS är egentligen.

vad får du oftast komplimanger för: att jag kan så mycket tror jag. känns mycket egoistiskt att skriva så.

vad säger du för att imponera på någon: är bara mig. HAAAAAHAHAHAHAHAHAHA. räcker.

brukar du skratta för dig själv: JAAA. PRATA också.

vad stod det i ditt senaste sms: jaha va snabb du var på att svara! :) vrf tog det så lång tid...?

äger du ett par converse: ja. inga riktiga för tillfället. ska köpa blå!

brukar du bli för full: nej.

nästa mål i ditt liv: bli så lycklig som möjligt.

hur svarar du i telefonen: aa hallå?

brukar du komma i tid: bäst på det.

när mår du bra: när jag är med människor jag älskar, när jag har tränat, ätit, slingat håret.

vad saknar du: kan inte komma på nåt förutom Ölandsmänniskorna. längtar mer till saker.

favoritdryck på morgonen: kaffe.

är du blyg: oftast VERKLIGEN INTE. fast, när jag kommer människor närmre blir jag nog det.

vad är det värsta du vet: sakna någonting man har haft men inte längre har.

om fem månader: är jag bäst på att köra bil.

du samlar på: ska börja med ringar.

gröna eller röda äpplen: ÅH gillar båda. NÄR ÅT JAG ÄPPLE SIST??!!!!! jag har faktiskt varit duktig och avstått ett himla tag eftersom jag inte tål.

vem pratar du med när du är arg/ledsen: ingen. har mycket svårt att vara känslomässig utåt. jag behåller det inom mig.  

är det okej att gråta: självklart. det är så skönt också.  

vill du gifta dig: jaaaaaaaaaaaaaa.

vill du ha barn: ja jo. men jag är svinrädd för att föda. det är en stor sak som ska ut liksom.

är du flygrädd: ja.

är du musikalisk: ja.

hur ofta tränar du: fotboll två gånger i veckan. går med mamma ibland.

tror du på ett liv efter döden: jag vill det.

Kommentera inlägget här :