hahahahah

skiter i om det är tråkigt nu gör jag ett randominlägg om kläder. hahaha vet inte riktigt hur man gör sånt här.

lite måsten:

svarta jeans. tycker att allt blir snyggt till det. asnajs att stoppa in oversizetröjor och skjortor, eller ha någonting tajtare och kompensera det med stora ringar, armband eller halsband. köper faktiskt oftast mina jeans på Jc. typ det enda jag köper där. jeans. men de är bra.

en kavaj. likadaaaaaaaaaaaaaaaaaaant. man kan ha på sig nästan vad som helst så tar man på sig en kavaj och hela outfiten liksom LYFTS! till skyarna! tycker det är sexigt också.
sen ser man ordentlig ut. brukar finnas bra på hm.

JAG VILL HA EN VIT KAVAJ.



smycken. jag älskar stora. var typ mest anti smycken i hela världen förut. nu har jag det nästan varje dag.
stora är bra eftersom då kan man ha skitenkla kläder och ändå va snygg.





en skinnjacka.
JAG ÄLSKAR SKINNJACKOR FAKTISKT. köpte den här idag:



vill ha en hatt också. fatta sommar, gladiatorskor, höga ljusa jeansshorts, istoppat oversizelinne, stort armband och en hatt. fett!

typ såhär:




och skinnshorts vill jag ha.
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. fint.



är mycket sliten. ska man duscha håret ikväll? var längesen men har ju träning imorn.


Kommentera inlägget här :