LOV

okidoki.

vaknade inatt och det första jag höll på att dö av var smärtan i magen. kände den när jag skulle vända håll.
dfjdjsoafnoaifnFUUUUUUUCKoeargqwrg. visste inte riktigt var jag skulle ta vägen.
sen hände typ det äckligaste i mitt liv! mina händer, de var så himla varma. som eld.

stannar där tror jag.
ímorse åkte jag till skolan och hade franska. Elisabeth kallade Hedda gammal och gaggig för hon hade "glömt" göra läxan.

hahaha Adam var så söt idag. när lektionen var slut och vi gick till skåpet för att klä på oss stod han där helt själv och såg jättebekymrad ut.

L: men Adam varför står du här och ser så ledsen ut?
A: jag kan inte bestämma mig för om jag ska äta i skolan eller inte...
L: hahahaha svårt beslut.
A: jaaaa, jag har ätit upp all mat som finns hemma men jag vill ändå inte äta själv i skolan. jag vill inte hem! jag vill va här jag har varit sjuk så länge. 

han har inte varit i skolan på hela veckan och ville verkligen inte hem när vi hade slutat idag. cutieboy. han verkade verkligen ledsen på riktigt.

ska äta mat nu fast jag mår illa.





Kommentera inlägget här :