Syskonkärlek




här är en sak jag gillar med min bror och en sak jag inte gillar:

1. han diskar när jag säger åt honom att göra det för jag säger att jag har tagit hand om tvätten eller typ dammsugit så då är det rättvist att han också får göra något som är skittråkigt. HA men ibland har jag faktiskt varken hängt tvätt eller dammsugit. säger bara det för jag inte orkar diska. FY vad hemsk jag är. jag skulle bokstavligt talat explodera om min bror utnyttjade mig på ett sådant sätt.

2. jag gillar INTE INTE INTE INTE INTE INTE när han på ett störande vis går och sjunger samma mening/fras en hel dag oavbrutet.

båda de här sakerna har hänt idag. han har varit tjockt störande men WOPS han fick visst diska för "jag har ju dammsugit och hängt tvätt." 

nu börjar Halv Åtta Hos Mig!

Kommentera inlägget här :