Reflection



går och lägger mig nu - sover förhoppningsvis vid halv två. i alla fall. haha. det är hemskt. 

i morgon ska jag åka skridskor, köra lite bil, spela fotboll, städa mitt rum och städa garderoben. ELLER NÄ. för vem gjorde det idag jo det var ju JAG.

asså det är SÅ typiskt mig. jag skulle aldrig ha städat om jag inte hade haft något att plugga på. jag liksom kompenserar med precis allting så jag ska kunna ha en anledning till att slippa plugga. även städa. det brukar va sista utvägen.

Christina Aguilera – Reflection

Kommentarer :

#1: Anonym

Prova: inget kaffe efter 16.00

Det finns naturmedel som kan hjälpa dig sova.

Eller gå till en läkare och be om hjälp.

skriven
#2: celina Gårdstrand

Kan ja få den tröjan när du inte vill ha den längre?

skriven
#3: Anonym

HAHA a visst

skriven

Kommentera inlägget här :