Plusgrader

det här är en bra dag på många vis. var pigg som en solstråle i morse och på tal om solen så sken den och himlen var blå. märkte när jag gluttade lite på mitt schema i skolan att jag inte har någon musik förrän efter sportlovet. SÅ IDAG SLUTADE JAG TVÅ SUPERHÄRLIGT.

och det blir att cykla sen, till träningen. första cyklingen på min nya cykel det här året. cykla som jag älskar.
ibland på våren om jag har tråkigt kan jag gå ut och cykla bara för att det är kul.

sen har jag ett dagens fail som givetvis blir tvunget att förstöra allt som är bra:
jag tuggade tuggummi på bussen till skolan. egentligen hade jag tänkt att spotta ut det innan jag gick på men glömde. när jag kom till Mjölby var det så äckligt och hårt att jag inte kunde stå ut längre, men ändå var jag tvungen att vänta tills jag såg en papperskorg. jag gillar inte att slänga saker på marken.
så skulle det självklart ta pisslång tid innan jag hittade en papperskorg och när jag väl gjorde det så missade jag.
då hamnade ju tuggummit på marken i alla fall. det jag inte ville skulle hända hände.




Kommentera inlägget här :