Mat

jag har hittat vårjackan2011. den är paxad.
å vad jag skulle köpt den idag om jag hade haft pengar.

fick med mig skor, smycken och en kavaj hem åtminstone. åt på Burger King. spö och regn.

på bussen satte det sig en gubbe bredvid mig och började att prata om allt mellan himmel och jord.
jag vet t.ex. att han har bott i England i över 30 år och att han har arbetat som sjöman i 18 år och att han föredrar speedway framför fotboll. så ville han att jag skulle bli servitris. för svenska flickor är bättre än spanska.
ellernåt.

jag förstår inte hur man bara kan börja prata med någon sådär. ba HEEEEJ JAG HAR ALDRIG SETT DIG FÖRR MEN jag har i alla fall bott i England och så.  

kom nyss hem och pappa tjatar på mig att följa med han ner i källaren för att titta på hans nya orgel. så jag ska låtsas att jag är superintresserad! pappa uppskattar det, att jag tycker om att se på hans instrument. han vet ju inte att jag låtsas. man får ljuga lite om det får nån annan att bli glad.  
typ som när jag ljuger för Vincent att jag har dammsugit ibland... fast tvärtom.
.


asså vad gör han den där bakom mig? pekar han fuck you eller petar han i näsan.

Kommentera inlägget här :