Lite fakta

- jag fick inte hår förrän jag var tre år. (har sagt det säkert 108 gånger) har ett kort där jag och alla mina bebiskompisar sitter på en rad, och jag har en rosett på huvudet för att man ska fatta att jag är tjej.

- jag ogillar att visa saker jag kan för andra. spela piano till exempel. tycker det är pinsamt! det är ju inte ens pinsamt.

- min familj fikar tillsammans varje dag.

- jag läste Twilight när jag gick i nionde klass och blev helt fast. det var innan den blev känd. kommer ihåg att när boken tog slut hamnade jag typ i en, HAHAHAH, depression. faktiskt. tyckte mitt liv var värdelöst och ville bli vampyr.

- jag vill vara bäst på allt jag gör. DET ÄR INTE BRA. skulle vilja vara en mer avslappnad människa. acceptera vad jag kan och inte kan.

- jag hatar att prata skit. kan nästan inte. och om det skulle ske säger jag förlåt i tanken.

- gillar inte att svära.

- VILL HA MOCKAJACKAN PÅ BIKBOK OCH BYXORNA MED DET BRUNA SKÄRPET PÅ LINDEX.

- när jag tuggar tuggummi tar jag alltid två stycken.

- myskläder är en befrielse efter en dag med jeans.

- jag klädde mig i dockkläder när jag var liten. sen gick jag till Christian min granne (var kär) och visade upp mig för jag tyckte jag va så fin.

- åt sand också. massa sand! jag tyckte det var gott.

- min absoluta högsta dröm i hela världen är att arbeta med musik.

-
och att träffa Rupert Grint, Daniel Radcliffe, Michael Jackson och Mikael Persbrandt.

Kommentarer :

#1: lisaa

du behöver inte oroa dig om din dröm, du är redan superduperbäst på musik och du KOMMER att jobba med det! Promise alltså.

pusss

skriven

Kommentera inlägget här :