Kul bild

jag är med på film i 24corren och jag är ful och ger en mördarblick. annars gick Jenny hem precis nyss. vi har lyssnat på jättegamla låtar och fått massa JUST DEEEEEE känslor.

och asså, snart tror jag nästan att jag kan göra en video när jag spelar Pirates sången. om ni skulle vilja alltså. om det skulle vara intressant eller kul. asså jag vet ju inte om ni vill. tänk om det är jättetråkigt då gör jag det absolut inte. man måste ju tänka på vad man gör herregud.  

dampdag. jag har inte ens nåt plugg. typ. "bara" franska. ska nog se på Buried för uppenbarligen hade Simon gråtit ihjäl sig från början till slut när han såg den. och så har han frågat tre gånger på Facebook om jag har sett den än och jag orkar inte att han gör det längre.

varför säger man förresten "minnet är bra men kort" ??
då är det ju inte bra ju. om det är kort.  



Skänninges största kyrka. där har jag firat skolavslutning varje sommar i tio år.

Kommentera inlägget här :