Jenny är här och vi fikar

asså jag misslyckades idag. både jag och Jenny hade ringar på oss men skillnaden var att min var stor, snygg och guldig och hennes liten och silvrig.
jag tror vi hade tjafsat lite innan också.

L: min ring är i alla fall bättre än din för den har superkrafter. din kan bara skjuta små töntiga vattenstrålar och jag kan skjuta värsta eldstrålarna.
J: amen då kan jag ju släcka mig själv.

när vi "muckar" blir det alltid så konstiga och löjliga konversationer.

och Klein (min mentor) ska alltid prata musik med mig. han skriver upp youtubelänkar på mina block och beordrar mig att gå hem och lyssna på dem sen. och det är ALLTID dålig operamusik.
idag sa han att han till och med brukar sitta och gråta när han lyssnar. han delar mycket med mig.

Kommentarer :

#1: matilda

haha det här måste du se!

gå in på 24corren och kolla klippet "fler unga i politiken i mjölby" du ger dom värsta mördarblicken, haha :D

skriven

Kommentera inlägget här :