I dont mean to be rude



blev lite sur såhär på kvällskvisten. NÄR ska jag och Vincent börja med normala konversationer? 
eller NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ska vi sluta va så himla dryga mot varandra!?

igår var enda gången vi sa nåt till varandra precis innan han skulle lägga sig. då sa jag "TYST jag försöker sova." då svarade han "du hatar mig!!!". 

det här ska vi ändra på. det här ska vi ändra på. 

så om jag lägger mig nu, och han kommer lite senare och går in på sitt rum och råkar väcka mig ska jag säga typ "kan du snälla va tyst elle?". jo, för man kan inte börja med en sådan bastant förändring som typ "underbara bror kan du försöka att vara liiite tystare så att din kära syster kan få sova?"  "blink". 

man måste börja lite smooth. då blir resultatet bra på lång sikt!!! 

godnatt. 
asså Filip kallade mig barbie idag.




Kommentera inlägget här :