HÅRT

fett att man ändå kan bli svettig i den här kylan. på ett ställe i Norrland var det 42 minus idag.
assåååååå. vad har man på sig då?
vi hade löptest, och det var mycket påfrestande. särskilt för öronen.

nu tittar vi på en heeeeeeeeeeeeeeeeeemsk förskräcklig demonisk dokumentär. pappa ska alltid kolla på sånt där. det är massa bebisar, ja riktiga, missbildade bebisar och barn i glasburkar. man la dem där förr i tiden. så att man senare skulle kunna forska eller nåt men UÄH vad äckligt. NU VISAR DE EN FILM NÄR EN MAN SUGER UT VÄTSKA UR EN ANNAN MANS HJÄRNA. nee jag kan inte se.

kommer nog ha träningsverk i armen i morgon (den där jäääääääääkla duschkranen. tung) och superduperasjätteskitONT i bakhuvudet. 
såhär gick det till:
vi har ett tvättnedkast hemma på övervåningen. det är verkligen jättesmidigt och jag älskar att kunna slänga ner tvätt när jag vill!!!!!!! skulle innan jag duschade slänga ner blöta fotbollskläder. öppnade locket som är tillverkat utav typ, stål. eller sten. böjde mig ner eftersom kläderna låg på golvet. reste mig kvickt upp igen utan att typ komma ihåg att locket var öppet och sen small det.



bula ftw. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DET BLÖDER!!!

Kommentarer :

#1: Anonym

HAHA, vi har också ett tvättnedkast! Från nedervåningen till källarn ;)

skriven

Kommentera inlägget här :