Det var så ledsamt

inatt grät jag.

drömde att mamma hade blivit dödad av ett gäng tonårskillar, och INGEN trodde på mig, fast jag hade sett alltihop. vaknade mitt i drömmen blöt, röd och snorig. fortsatte tjuta.
nästan så jag gick upp för att titta så mamma levde.

gick till ÖoB förut för att hämta övningskörsningsskylten jag glömde igår. m. pappa och jag åkte dit igår bara för att köpa en ny så glömde vi den.
kom hem och kände att dörren var låst. Vincent sa att han inte skulle gå nånstans JUUUUU. plingade dörr i fem minuter in case han skulle råka vara på rummet och spela elgitarr, men ingen öppnade och jag blev jättesur.

fick gå till mamma i affären och hämta hemnyckeln. när jag kom hem och tog av mig jackan hörde jag mina egna nycklar prassla i fickan.
ASSÅ JAG KOLLADE INTE ENS OM JAG HADE NYCKLARNA I FICKAN.

Kommentera inlägget här :