Cut

shit azz. blev inspirerad av den är Martin. kanske börjar visualisera!
man ska se sig själv klara en utmaning. så nu blundar jag och tänker att jag ska vara bäst på fotboll ikväll.
(eller kan man tänka på nåt man redan är????) hahaha.

OM detta nu skulle fungera är det ju ett superbra sätt att nå sina mål. HEJA. MARTIN!  

är fortfarande lite exalterad och pirrig sedan iphoneincidenten. man får faktiskt inte tappa bort en sån!
ikväll måste jag sitta vid datorn i källaren juuuuuuu. ööööhöööh snyft.

kom på nu att jag gick hem i bara shorts idag utan att frysa. vårpoäng.

hoppas jag höjer ert humör lite nu med denna fina bild från åttan:

Kommentarer :

#1: jenny

hallå du svarar ju inte på den andra telefonen när jag ringer. kan du snälla skicka våran svenskalärares hotmail till mig nu?

skriven

Kommentera inlägget här :