Jul på Liseberg igen






haha han ville va med.



den smakade förvuxet bakpulver.



när jag visade den här bilden för mamma:

"åååå vilken fin uppstoppad ren!"

hahaha var ju riktig.





ett litet hus med text på väggen "tänd ett ljus för någon i din närhet".

ja ba åååååå vad fiiiiiint skulle ta kort och så kom två jobbiga tjejer och ställde sig framför. utbrast "amen!!!!" haha högt asså, och deras killkompis/bror/pojkvän skitsamma hörde och tittade på mig. sen tog han upp en större kamera bara för att han ville verka bättre -.-

övrigt roligt:

- när vi satt helt seriöst i bilen och sjöng den fina stämman i julsången Stilla natt, haha astöntigA, och Julia helt plötsligt mitt i sången ba "HALLÅ VART LIGGER BORÅS!?"

- jag: och han ba, vänta vad heter det nu igen... när man tittar på en människa lite diskret... GNESLADE på mig.
Tabita: du menar sneglade?

- när jag hickade i affären orkar inte förklara. kan ha varit det bästa på hela dagen

- när vi gick Gasten. har en video ska klippa den och visa

- alla felkörningar

- gps:en: "gör, om möjligt, en u-sväng". "gör en u-sväng NU!!!"

- SuperJulia

- "ofta han kör om mig!"

tack för dagen

Kommentarer :

#1: Jenny med fulvantarna

Hahaha "ofta han kör om MIG!?" bästa.. :)))))

skriven
#2: julia

haha detta gjorde min måndag! det var kul :D

skriven

Kommentera inlägget här :