Maskerade

nu har jag jullov. mitt kanske sista någonsin.
redan rastlös!!!

efter avslutningen dirr hem äta, graba bilen åka till Linköping med kusin för julklappshandel i sista minuten skulle man kunna kalla det.
hittade EN, måste åka imorn IGEN. jag suger. vill ju att allt ska bli så bra som möjligt. 

kom hem sen och såg på en dålig skräckfilm. som i alla.

tjejen som är smal och snygg blir kvar i livet längst. hon springer aldrig när hon borde och blir aldrig dödad fast hon är lika dålig och svag som hennes kompisar, och när hon blir jagad GÅR alltid den äckliga mannen - alltid stört mig på det på något sätt.
hon ska springa jättesnabbt och den äckliga ska men han kommer alltid ifatt ändå. sen dödar hon den äckliga mannen (typ en sån i Fredag den trettonde kan du tänka dig) eller hon TROR i alla fall det. han ligger där orörlig med ett spjut genom bröstet och så vet alla att han snart kommer återupplivas för han dör endast inte av att kroppen sprättas upp eftersom det inom honom finns en DEMOOOOOOON. då hugger tjejen en gång till och då dör den äckliga på riktigt...

TROR HON, men exakt i slutet kommer han igen!!! för tjejen är dum och fattar inte att han hade ju en DEMOOOOOON inom sig själv. och så dödar han henne. damdam slut.

är så trött på såna filmer. give me some real shit.

skaaaa väl ja, slå in den enda julklappen jag idag hittade. kanske gör ett inlägg om den fantastiska händelsen på IKEA också. asså hahahaha. ojojojoj. det här skrev jag på kanske två minuter. kvantitetblogg.


Kommentera inlägget här :