I Gasten




nu har jag skrivit ner nästan allting vi säger i videon så om man vill kan man hänga med i texten samtidigt som man lyssnar på ljudet. hade mobilen i fickan eftersom man inte får filmaaaaa. 

vakten: grattis till dig som har valt att gå sist, du har den sämsta platsen

Tabita: det står ingen flicka där! det står ingen flicka där!

Jenny: jag ser ju ingenting

jag: ÅÅ JAG SVETTAS

Jenny: å jösses det här var ju jätteskumt!

jag: vi håller ihop till slutet!
Julia: nee...
Jenny: nä jag hoppar av nu

Jenny: aaa jag vill inte. asså fyy, det känns som om man är med i en skräckfilm - skrik

jag: asså, jag TRIPPAR!
Jenny: aa jag märker det

jag: VA ÄRE NI GÖR
Tabita: DE ÄR JU HÄR
Julia: de är bakom mig kan jag säga!

jag: men hallå min sko!

jag: HALLÅ får jag knyta skon?
alla: NÄJE

jag: jag lovar jag lovar jag lovar jag lovar! (?????)

Tabita: han är här!
Julia: vart är han då?
Tabita: jag vet det!
Jenny: jag vet det!

jag: hon duschar

Julia: ni ska gå längst bak asså
Julia: han är bakom mig han är bakom mig! nej nej nej nej! gå gå gå!

jag: jag svettas ju

Julia: åj oj oj

Jenny: ÄHÄHÄHÄÄ

slut

Kommentarer :

#1: Anonym

hahaha får jag knyta skon!

skriven

Kommentera inlägget här :