Årsresumé 2011 januari

ska göra utförligare årsresumé än förra året. ett inlägg för varje månad hade jag tänkt. here goes januari:





efter nyårsfirande hos Adam samt i Strålsnäs åkte familjen till farmor i Värmland. Sveriges winter wonderland. mådde dåligt på bilresan tror jag.
där uppe finns aldrig spår av någon signal till mobilen överhuvudtaget och då jag smsade övermycket den här tiden fick jag panik över detta.

Värmland bjöd även på många släktträffar innehållande gamla människor, som sa att man hade växt och bjöd på fika varje sekund.






åkte hem efter nån vecka var fett revealed då. blev då bjuden hem till Malin på nån gosig julmiddag. jag och Jouline hade för långt hår och jag hade precis börjat använda mycket och stora smycken.






min moster fyllde år och hade värsta festen hemma hos henne inte hos Mange.
kan inte komma ihåg något speciellt. hade mina nya och första HAHA JA jeans någonsin på mig.



bakade såna hära.



Tindra levde fortfarande.

mer hände nog inte. sista terminen i tvåan började och mitt schema var slappaste. man slutade innan tolv både torsdag fredag.

Kommentera inlägget här :