15.46







på söndagskvällen får jag alltid ångest över att gå och lägga mig för jag vet att några timmar senare ska jag upp och räkna matte c. därför är jag vaken så länge jag kan!

och därför är jag jättetrött idag. och därför ska jag inte plugga. och därför ska jag spela fotboll om två timmar.

något som jag har skrattat åt i skolan idag:

när Kreese sa "nemen Lydia vilket bastant jävla bälte du har på dig"
när Filip lekte avatar med Luan
Linn för att hon alltid har en banan med sig

adventsljusstakarna var tänka i fönstren när jag kom hem - betyder att mamma är hemma - betyder också gemensam fika.
kan berätta hur det är om bara pappa är hemma när jag kommer hem: kolsvart, odiskat porslin lite här och var, tvn på. han är stökig och jag blir jämt sur över det.

Kommentarer :

#1: Anonym

"Jag blir aldrig bra på kort" KÄFT my friend ;)

skriven

Kommentera inlägget här :