Zombies och första matchen

igår träffade jag Sabina Jenny Julia. planen var att titta på en skräckfilm klockan 21.00 men vi kom igång två timmar senare pga olika omständigheter t.ex:

- vilken film?
- hyra över internet var för krångligt för Sabina
- ljudet från endast datorn var för lågt och löjligt
- ljudet funkade inte
- ljudet blev för högt plötsligt
- jag ville ha en kudde i knät
- och kaffe
- FILMEN FUNGERADE INTE
- FILMEN FUNGERADE INTE FORTFARANDE

men tillslut löste sig allting. filmen var tyvärr ganska dålig.

idaaag ska jag spela match i Motala. fy vad kul. det är en geting härinne. 



Kommentarer :

#1: Sabina

Det va inte alls för krångligt för mig!! Fult att ljuga Lydia, det där va bara för att det skulle låta värre än det va! Men det va ju ingen som hjälpte till därför tog det lång tid!!! :P

skriven
#2: Anonym

svett?

skriven
#3: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/lordag-dagens-blogg.html#comment

skriven

Kommentera inlägget här :