Vår lärare Doris när hon pekade på världskartan:

"jaa och där ser ni att det är som ljusa ränder, men i Afrika ser det väldigt mörkt ut" 

klassen börjar småfnissa.

"OJ NEJ JAG MENADE INTE SÅ!"

idag vill inte jag spela fotboll. jag är skoltrött (redan oj då och jag går åtta till fyra i två dagar till) och deprimerad över att vi har börjat med matte c.
jag kommer ALDRIG förstå eller hålla med om varför det ska vara nödvändigt att kunna x plus bajs är lika med konjugatregeln derivata asså dö.

och så regnar det.



jag Linn Emelie Sofie gick och fikade när det var tre timmar hål förut i alla fall.
tyvärr missade jag en lektion då i ett ämne jag inte ens visste jag skulle ha. och nya rektorn som är stenhård med frånvaro utan rapportering. mina föräldrar får nog ett samtal ikväll.

Kommentera inlägget här :