Åh

mina närmsta kusiner och jag kommer gå på samma skola om en vecka.
BÖRJAR JAG TREAN NU? ALLTSÅ.

för två år sedan satt en helt okey nervös jag på bussen 07.10 tillsammans med Jenny på väg till Björkö. ny skola nya människor Linköping. skolan sög maten ägde. bytte till Kungshöga hamnade i världens bästa klass.
ett och ett halvt år gick. 
som blixten.
nu är jag äldst på skolan, och mitt schema SUGER btw.

det känns inte braaaa att tiden har gått såhär snabbt faktiskt. sommaren sommarlovet skolan pluggångest Agneta fester tröttheten äcklig skolmat mörka eftermiddagar mörka mornar prov läxor bra betyg Thomas och musiken fotboll på gräs på sommaren fotboll i idrottshallar på vintern julafton födelsedagar jobb skratt glädje kärlek sorg tårar skrik.
det känns som livet flyger ifrån mig. 




asså vad fula kläder


























Kommentera inlägget här :