Undrar hur konditionen är...

somnade fyra men det är helt okej för jag är inte jobbigt trött det kommer gå över snart känner jag. så det är ingen större fara.

kan ni fatta att det är svårt med blogg ibland? inspirationen ligger under sanden på bottnen av Medelhavet vissa dagar. så baaaaa jaaa men vad ska jag skriva den här gången jah pallahr inte tah kort. heller.
fast det är ändå kul. ja. jag älskar att blogga.

ska dra på mig fotbollskläderna och cykla iväg. eller tar man longboarden kanske. var ett tag sen.
mitt mål är att med den kunna åka i stan utan problem och utan att vara rädd för att trilla. inte för smärtans skull utan för pinsamhetens.
det är kul att jag har en longboard. "du är den sista man skulle gissa på har en sån där bräda" har jag fått höra ganska många gånger. 


Kommentera inlägget här :