Tack för en bra erfarenhet

nu är det över.

det kanske låter som om jag är en tönt men asså, det här målerijobbet har faktiskt varit fett påfrestande, både fysiskt (utmattande) och psykiskt (tråååååååååååkigt) OCH utseendemässigt (färg i håret har varit störigaste).

men så idag, när morfar körde hem mig i sin gamla Volvo som egentligen ska vara vit men som är regnbågsfärgad eftersom han spillt ut alla färger i världen på den, kände jag mig lite ledsen.
för:

- jag trodde aldrig jag skulle förmå mig själv att säga det men jag kommer sakna det LITE
- jag har ju blivit så bra också. mina armmuskler kommer försvinna. dah. 
- jag älskar att jobba med Adam

bland annat.
fast visst är det göddigt. jag är friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii snart börjar skolan dock.
aldrig får man nån lugn och ro i det här samhället.

RÄKNAT UT HUR MÅNGA TIMMAR JAG JOBBAT:

dadadaaa

.... 205. helt okey.



nu ska jag äta mat, ikväll Emma Alma och i morgon Liseberg.

Kommentarer :

#1: Anonym

Vad tjänar du i timmen?

skriven
#2: Anonym

Jag VET faktiskt inte. Får lönen i slutet av nästa vecka så då får jag reda på det.

skriven
#3: You know my name

En annan har ju jobbat 320 h denna sommarn (;

skriven

Kommentera inlägget här :