En gång för länge sedan...

såhär skrev jag den här dagen för exakt två år sedan:

sofie var här.
innan hon skulle gå sa båda i mun på varandra "a men vi ses imorn."
sen ba, nä det gör vi ju inte.
krossat hjärta! vi går inte i samma skola längre och det saknar jag.


idag går vi i samma skola samma klass och jag är glad över att jag tog beslutet och bytte.

såhär skrev jag den här dagen för exakt ett år sedan:

bra dag. min klass är verkligen bezt. hade bara en lektion och GISSAAAAA jag fick terminens första läxa!
i franska.... not suprised. 

ska strax pallra mig ner till ÖoB. köpa fina block och roliga pennor och sudd. jättekul ska det bli. :D:D:D:D:D:D
förresten hade en tjej gasmask på sig i skolan idag. vad är grejen? hur kan hon prata med den i ansiktet? undrade jag då.


haha vad kul. jag var på ÖoB idag också och köpte fina block och roliga pennor och sudd.
nöjd över att jag inte har franska längre dock.
dock vad är det för ord? ful.

såhär såg jag ut den här dagen för två och ett år sedan:


Kommentera inlägget här :