Det här suger

inatt fick jag panik.

- för att VAR ÄR MINA VARAMONDAGAR?! jag har fått två sådana. jag har solat två dagar på hela sommaren
- för att jag inte har fått ha på mig fina sommarklänningar tillräckligt många kvällar
- för att jag inte har fått känna känslan av att huden brinner när man lägger sig på kvällarna för att den är så solbränd
- för att jag snart måste börja använda strumpor
- jag har inte ens några strumpor
- för att jag inte har ätit någon glass typ och för att vi inte har haft vår årliga OBLIGATORISKA grillkväll med mammas kusin Patrik
- för att mitt hår kommer bli grått och vinteräckligt
- för att när marken blir hal och frostig kommer jag inte kunna åka longboard längre
- för att den här sommaren, i allmänhet, bara har svischat förbi utan att jag vetat eller näe vänta. för att den här sommaren inte ens har varit någon sommar. jag har inte ett enda bikinisträck



nu jobbar jag

Kommentarer :

#1: jonathan

Sommaren gick för fort... <3

skriven

Kommentera inlägget här :