Det är jul snart ändå

kan inte riktigt,
veta själv egentligen hur jag känner mig just nu. sommarlovet är slut fast det inte ens har varit sommar än. dålig stil. jag har jobbat livslusten ur mig-nöjd över det nu.
vet inte skulle nog vilja haft två veckor till. MED SOL. ASSÅ DÖ.

undra hur min blogg kommer bli sen. i vinter. undra vad jag kommer ta för bilder då. om jag får fler läsare. om jag inte ens vill ha en blogg längre för jag kommer ändå bara vara tvungen att plugga företagsekonomi jämt.
fast aldrig. känns det som nu iaf. skulle varken kunna radera eller sluta skriva i min blogg.

och jag slutar fyra jämt.
och jag måste kötta med körkortet.
Peter sa att jag körde jättebra idag.
idag köpte jag smink för 350 kronor.

klockan sex har jag fotbollsträning med min skulderbladträningsvärk sen ska jag ta vara på de sista timmarna.

Kommentera inlägget här :