Tuggummi

helt otroligt vad jag har återhämtat mig. känner mig faktiskt i princip frisk. jag är bäst och har uppfyllt ett utav mina mål. nu gör vi en grön bock på den. DING.

pappa står just nu i sin studio och sjunger med i ett klassiskt pianostycke. det låter jättekul speciellt eftersom han rabblar upp alla noter samtidigt. orka vara så high tech.

just det HAHAHAHAHA nu ska jag berätta en kul grej. när jag gick hem från bussen från torget idag hade jag ett tuggummi i munnen som jag hade haft där alldeles för länge så att det var fullkomligt stenhårt rakt igenom och jag stod inte ut med att ha det kvar så tänkte att jag kunde spotta ut det i Skenaån. det kunde väl inte göra så mycket eftersom den ån redan är så äcklig att man skulle kunna tro att det ligger döda lik och splashade råttor däri.
men så spottade jag en anka i huvudet! eller en and var det nog. och den liksom skrek till. ba vad gör du din blonda bimbojävel!

pappa och mamma ska ut och äta ikväll och Vincent kommer antagligen att försvinna härifrån senast åtta så jag tänkte ha fest. bloggläsarfest. alla som läser får komma, fika, ta bilder och fråga mig saker. 247 kronor inträde.

nej men vet faktiskt inte vad jag ska hitta på.



av alla möjliga ställen i huset väljer Tindra att sova högst upp på källartrappan.

Kommentera inlägget här :