Så var det söndag

vad fantastiskt det är att jag kommer hem klockan två på natten medan alla sover och att när man stiger upp på morgonen är det även jag som har vaknat först bland övriga familjemedlemmar.

(SKA VARNA ER REDAN NU ATT DET FUNKAR INTE ATT GÖRA STYCKEINDELNINGAR FÖRUTOM NÄR JAG SKRIVER MED SÅN HÄR STOR OCH TJOCK TEXT!!!!!!)

uppmärksamma hur bra jag är. pappa har vår dator men jag har fixat en annan bara för er skull. inte för att jag ska skriva skolarbete och plugga inte. pris till mig.
på tal om pris så vann jag ett igår hos Jenny. hon hade ordnat en frågesport om henne. allt från personliga saker till dem mest konstiga upplevelser hon har varit med om. och jag vann. jag visste mest! fick kinder maxi choklad. finns bild jag kan visa sen så att ni verkligen tror mig.
tog faktiskt bilder men eftersom pappa har datorn kanske ni får se dem först ikväll eller i morgon.
berättar mer om igår sen.
jo men se! det fanns en bild på mig på den här datorn.

Kommentera inlägget här :